Тинка Цонева е Маркетинг мениджър на Данон България. Има над 15 години опит в бизнес света на бързооборотните стоки, а преди 11 години се присъединява към екипа на Данон като маркетинг стажант. Като част от своето кариерно развитие, Тинка преминава през различни регионални позиции, свързани с управлението на глобални марки като последната такава е Старши бранд мениджър „Комуникации и съдържание“ за марката Активиа за 13 държави (Централна Европа и Скандинавия). „По душа, сърце и образование съм маркетолог“.

Тинка завършва бакалавър степен „Международен бизнес и мениджмънт“ в Германия, а след това специализира като магистър „Маркетинг и стратегия“ в Warwick Business School във Великобритания.

Жури за следните категории

  • Маркетинг стратегии и бизнес развитие
TOP