Димитър Димитров се занимава професионално с Дигитален Маркетинг и Интернет Реклама от над 10 години. Специализира в SEO, SEM, Inbound Marketing похватите, а от над 5 години практикува и маркетинг в социалните мрежи. Основно насочен към performance рекламата в дигитална среда.
Преди да основе собствено студио за Дигитален Маркетинг и Интернет Реклама – Inbound.bg – Димитър е работил в няколко големи международни компании, където е работил над повече от 200 проекта. От създаването на Inbound.bg в началото на 2013, до момента Димитров и екипът му са реализирали (и продължават да реализира) над 120 успешни проекта за средни и големи бизнеси в България, САЩ, Канада, Великобритания и Германия.
Димитър е и сред лекторите на едни от най-престижните ИТ събития в България. Разполага със сертификати за Google AdWords, Google Analytics, Inbound Marketing Certificate of Excellence, Gamification, Content Strategy for Professionals и други. Съосновател и главен секретар на Българската Асоциация за Дигитален Маркетинг (БАДМ) и бивш член на международната SEO органиция – SEMPO. Един от малкото официални Google Trainer специалисти в България.