Христо Радичев

Христо Радичев има дипломи по социология и по международни отношения от СУ „Климент Охридски”. Започва професионалната си кариера в GfK България като ръководител на проектите Leaflet Monitor и Shopping Monitor, които изследват пазара за бързооборотни стоки.

След това, като интернет мениджър в международното издателство „Reader’s Digest“, отговаря за имейл маркетинга и изграждането на клиентски бази данни в България, Босна и Херцеговина, Словения, Сърбия и Хърватска. Съавтор е на някои от най-успешните eDM (electronic Direct Mail) проекти за компанията.

Сега е управител за България на „Медияпост Хит Мейл“ – специализирана компания за директен и дигитален маркетинг, част от френската група „La Poste“, в топ 10 на българския пазар. Днес екипът на „Медияпост Хит Мейл“ управлява онлайн кампании в 11 държави.

Христо е бил лектор на редица събития и семинари в България и чужбина. Част е от журито на конкурса Prémios Email & Data Driven Marketing Portugal 2016. В партньорство с „ИнАут Трейд“ създава и международния проект Balkan eCommerce, който помага на успешни електронни магазини да започнат бизнес в десетки държави в Европа и Азия.

Основните му интереси са насочени към към дигиталния маркетинг, имейл маркетинг, маркетинг автоматизация, оптимизиране на целеви страници, програми за лоялност и електронна търговия.

Жури за следните категории

Автоматизация чат бот и Email marketing