Жанет Найденова е магистър по математика от Софийски университет „Св. Климент Охридски“ и маркетинг и иновации от „Международно бизнес училище Койчев“. Жанет има над 30-годишен опит в областта на ИКТ и маркетинга, от които 8 – в глобална компания влязла в FORTUNE 500, достигайки позицията на Директор Маркетинг в Канада и EMEA (Европа Близкия изток и Африка). През 1999 г. Жанет създава JNN Consult, първата маркетингова консултантска агенция, специализирана в областта на ИКТ и дигиталния маркетинг. Съвместно със Saga Technology публикува различни доклади за ИТ в МСП, за българското електронно правителство, за българските телекомуникации, услуги и технологии и др.
Жанет Найденова е маркетингов консултант на Световната банка (SEED) – донорска организация на международната фондова корпорация (IFC), отличена с „Най-добър консултант за Югоизточна Европа“, експерт по маркетинг на ИКТ в Европейския съюз. Жанет е експерт в областта на ИКТ маркетинга на Европейския съюз и маркетингов консултант на Gartner за България.
Жанет Найденова е първият преподавател по интернет маркетинг в Софийския университет в рамките на магистърската програма по е-бизнес. Тя е посветена на пазарни проучвания и опит на клиентите. Председател на събитията, писател на бели книги, автор на доклади от индустрията, консултант по дигитален маркетинг от 1995 г. насам.
Жанет е член на Българската асоциация по маркетинг, съосновател на Асоциацията на МСП в България, председател на Съвета на директорите на Българската уеб асоциация в периода 2005-2007г. и председател на IAB Bulgaria от създаването й през 2009 до 2014, а по настоящем е председател на Българска е-комерс асоциация целяща обединяването на електронните търговци.