Димитър Иванов е професионалист с повече от 11 години опит в сферата на дигиталния маркетинг и предприемачеството.
Днес той е част от мениджърския екип на агенция Valival, където успешно развива креативни и успешни практики, свързани с онлайн и офлайн активностите на различни малки и големи брандове.
Организира събития и често пъти е уважаван лектор на конференции и семинари по дигитален маркетинг.
Въпреки че прекарва 5 години в Япония, където придобива значителен опит, през 2011 година се връща в България, за да прилага наученото в родината и да бъде полезен на местния бизнес.
Вярва, че ключът към успешното дигитално развитие на един бранд е изграждането на доверие и стабилни връзки с потребителите.
Не подкрепя нито една „performance“ стратегия, която би навредила на репутацията на бранда и би загубила доверието на потребителите.