Маркетинг стратегии и бизнес развитие

Стелла Цокева

Стелла се занимава в маркетинг от 14 години, преминавайки постепенно от традиционен към изцяло дигитален маркетинг. В момента е Digital Marketing Strategist в агенция What If, където отговаря за създаването и изпълнението на цялостни дигитални стратегии за клиентите. Има опит както с B2C брандове от ранга на Philadelphia, Lavazza, Jägermeister, Верея, Opticlasa, Победа, AIKO, Фантастико, […]

Веселин Димитров

Веселин Димитров е редакционен директор на Forbes в България. Той има богат опит в медиите и корпоративните комуникации на местно и международно ниво. Той е учил журналистика (B.A.) и медиен мениджмънт (M.A.) в Германия и е работил за медии от ранга на Spiegel, NPR и BBC. По отношение на комуникациите е управлявал маркетинга и връзките […]

Тинка Цонева

Тинка Цонева е Маркетинг мениджър на Данон България. Има над 15 години опит в бизнес света на бързооборотните стоки, а преди 11 години се присъединява към екипа на Данон като маркетинг стажант. Като част от своето кариерно развитие, Тинка преминава през различни регионални позиции, свързани с управлението на глобални марки като последната такава е Старши […]