Маркетинг стратегии и бизнес развитие

Веселин Димитров

Веселин Димитров е редакционен директор на Forbes в България. Той има богат опит в медиите и корпоративните комуникации на местно и международно ниво. Той е учил журналистика (B.A.) и медиен мениджмънт (M.A.) в Германия и е работил за медии от ранга на Spiegel, NPR и BBC. По отношение на комуникациите е управлявал маркетинга и връзките […]

Стелла Цокева

Стелла се занимава в маркетинг от 14 години, преминавайки постепенно от традиционен към изцяло дигитален маркетинг. В момента е Digital Marketing Strategist в агенция What If, където отговаря за създаването и изпълнението на цялостни дигитални стратегии за клиентите. Има опит както с B2C брандове от ранга на Philadelphia, Lavazza, Jägermeister, Верея, Opticlasa, Победа, AIKO, Фантастико, […]

Катя Тодорова

Катя основава бутиковата дигитална бранд агенция MЕmotion през 2013 г. През 2015 г. MEmotion става част от CLIENTRIC Group. – консорциум от компании в сферата на иновативните софтуерни и интерактивни маркетинг решения, в който Катя е управляващ партньор. Към днешна дата Катя и екипа й стоят зад повече от 400 успешни бранд стратегии и решени […]