Христо Радичев
Христо Радичев има дипломи по социология и по международни отношения от СУ „Климент Охридски”. Започва професионалната си кариера в GfK България като ръководител на проектите Leaflet Monitor и Shopping Monitor, които изследват пазара за бързооборотни стоки. След това, като интернет мениджър в международното издателство “Reader’s Digest”, отговаря за имейл маркетинга и изграждането на клиентски бази […]
Жюстин Томс
Жюстин Томс e основател и Мениджър Бизнес развитие на уеб агенция ABC Design: Жюстин Томс е от малкото хора в България, които се занимават с онлайн медии и онлайн маркетинг от края на 90-те досега. Тя успява да съчетава успешно толкова много роли в живота си – блогър, предприемач, консултант по онлайн медии и маркетинг, […]
Александър Мансур
Александър започва работа на 16 години и скоро открива страстта си към търговията. През 2016 г. смело основава първата си компания – онлайн магазин за авточасти и аксесоари. Благодарение на упорит труд, бизнесът му достига годишна печалба от над 300 000 лв. Едновременно с това, Александър изучава дигитален маркетинг от водещи експерти и прилага наученото […]