Маркетинг чрез съдържание

Етиен Янев

Етиен Янев е консултант и обучител в сферата на дигиталния маркетинг, с над 12-годишен опит във водещи технологични компании. Автор е на книгата „Компас за дигитален маркетинг“, която помага на новите бизнеси да стартират своя път в дигиталното пространство и стратегия. Води редовни лекции в Softuni Digital, Нов Български Университет и MT&M Колеж. Развива менторска […]

Стилиян Ринков

Стилиян Ринков е съосновател и творчески директор на kota.one, специализиран в комуникационен консулт за малки и средни бизнеси и граждански организации. Той създава новостартиращи брандове и режисира рекламни видеа и кампании. Като PR на Европейско Младежко Движение – България, Стилиян участва в международни проекти и комуникацията с чуждестранни делегации. С богат опит, той е работил […]

Станислава Симидчийска

Станислава Симидчийска е съосновател и управител на агенция за дигитално съдържание CopyVibes. Завършила е Българска филология в Софийския университет, след което учи Журналистика и медии в същото висше учебно заведение. Пътят ѝ в журналистиката започва още на 20-годишна възраст, когато се присъединява към новинарска медия като стажант-редактор. Четири месеца по-късно получава предложение за постоянна работа […]