Георги Сердаров е създател на онлайн софтуера за анализ на клиентска активност и лоялност, Cintelly. Софтуерът помага на онлайн магазини периодично да следят своето здравословно състояние, да засичат проблеми и бизнес възможности във възможно най-ранен стадий, както и да управляват по-успешно своите клиенти с цел увеличаване на продажбите.
Зад гърба си има още един успешен старт-ъп, ReZZo.bg, който има спечелени няколко награди на списание Forbes. От 2009 година се занимава активно с програми за лоялност, както и анализ на активността на клиентите на водещи компании в страната. Завършва бизнес администрация в Ротердам, Холандия, както и статистика и пазарен анализ в университета в Гент, Белгия. Мисията му е да помага на онлайн бизнеси да се развиват, като се концентрират в техния най-важен актив, своите клиенти. Вярва, че клиентите са причината за съществуването на всеки бизнес, а приходите единствено резултат от доброто им управление.