Христо Радичев
Христо Радичев има дипломи по социология и по международни отношения от СУ „Климент Охридски”. Започва професионалната си кариера в GfK България като ръководител на проектите Leaflet Monitor и Shopping Monitor, които изследват пазара за бързооборотни стоки. След това, като интернет мениджър в международното издателство „Reader’s Digest“, отговаря за имейл маркетинга и изграждането на клиентски бази […]
Елица Стоилова
Елица Стоилова е съ-основател и СЕО на Umni.bg. Umni.bg е първата българска платформа за AI дигитални асистенти, която позволява на бизнеса сам да направи, поддържа и тренира умен чатбот за своя сайт без технически знания и умения, както и да създава динамични форми в бота, за да автоматизира комуникацията с клиентите, често задаваните въпроси и […]
Георги Сердаров
Георги Сердаров е създател на онлайн софтуера за анализ на клиентска активност и лоялност, Cintelly. Софтуерът помага на онлайн магазини периодично да следят своето здравословно състояние, да засичат проблеми и бизнес възможности във възможно най-ранен стадий, както и да управляват по-успешно своите клиенти с цел увеличаване на продажбите. Зад гърба си има още един успешен […]