Любопитно ли ви е да разберете повече за отличените в Digital Stars 2020? Днес ви срещаме с Виктория Георгиева, която миналата година стана победител в категорията Маркетинг в социалните мрежи. Вижте с какъв проект участва тя и какъв е нейният съвет, към всички, които още се колебаят дали да кандидатстват тази година:
1. Здравей, разкажи ни малко повече за теб:
Казвам се Виктория Георгиева, по образование съм социолог, но още по време на следването си в Софийски университет осъзнах, че имам нужда от по-креативна сфера в която да се развивам, затова се насочих към маркетинга. Професионално се занимавам с дигитален маркетинг от около 5 години. Кариерата ми стартира в една от най-големите модни ритейл компании в България, но открих “своето място под слънцето” в края на 2018-та година, когато получих покана да се присъединя към Anomaly.bg и така се превърнах в първата Aномалия. Към момента съм Marketing Manger. Имам късмета да работя с множество клиенти в различни сфери и да разполагам с екип от млади, креативни и амбициозни хора, които определено превръщат работата ми в удоволствие.
2. Какъв беше проектът, с който кандидатства в Конкурса?
Кампанията с която участвах се нарича Organic Health Club и има за цел да изгради полезни навици на хранене като достига до възможно най-голям процент хора с помощта на социалните мрежи – Instagram, Facebook и TikTok. Идеята за Organic Health Club се зароди с обявяването на извънредното положение в страната през 2020-та година, когато всички бяхме затворени вкъщи, движението ни беше силно ограничено, хапвахме повече и най-общо казано влошихме качеството си на живот.
Осъзнавайки нуждата от своевременна промяна, екипът ни си зададе въпроса: „Как можем да променим това за повече хора по най-достъпния начин?“. Решение открихме в свързването на 5 бранда – Dragon Superfoods, Bett’r snacks, Roobar, Kookie cat и Био класа и създаването на общество Organic Health Club, обединено от вярването, че чрез личен пример можем да вдъхновим повече хора да се погрижат за здравето си посредством храненето. За една година към клуба се присъединиха над 250 членове с аудитория надвишаваща 1 милион, а хаштагът #OrganicHealthClub се използва ежедневно от различни точки на света.
3. Очакваше ли, че ще спечелиш това отличие?
Вярвах, че Organic Health Club заслужава да спечели.
4. Как се почувства, когато разбра, че си победител в категорията Маркетинг в социалните мрежи?
Благодарна. Благодарна на първо място на членовете на Organic Health Club, защото всеки от тях влага от времето и креативната си енергия, за да създава съдържание, което докосва истински. Те са горивото, без което машината нямаше как да се задвижи и да работи успешно вече повече от година. На журито, че я оцени. И на екипа на Anomaly.bg, чиято вяра в мен е най-голямата ми награда.
5. Какво би посъветвал/а младите специалисти, които се колебаят дали да участват в Конкурса тази година?
Дерзайте! Стремете се да създавате качествено съдържание в социалните мрежи и търсете начини, чрез които да го промотирате. Digital Stars е един от тях.