Отличиха новите дигитални звезди на България в конкурса Digital Stars 2024

DigitalStars-blog-banner-900-500-2

На 17 октомври 2024 в Международен панаир Пловдив бяха наградени изгряващите таланти на дигиталната сцена

За шеста поредна година единствения по рода си конкурс Digital Stars отличи най-талантливите млади дигитални маркетолози от цялата страна на официална гала вечер, която се състоя на 17 октомври. Събитието беше част от двудневната програма на годишната конференция за онлайн маркетинг и търговия на България Digital4Plovdiv.

Преди да бъдат обявени победителите, Петър Дяксов – създател на конкурса и управляващ партньор в дигитална агенция SEOMAX поздрави всички гости на събитието. Той приветства участниците и сподели удовлетворението си, че отличието в този конкурс вдъхновява младите да се развиват и да постигат още по-високи резултати.

Проектите на участниците бяха оценени от експертно жури, в чийто състав бяха включени едни от най-опитните и доказани специалисти в България. Сред тях бяха утвърдени имена в бранша като Георги Малчев plora) Александър Иванов (CreateX Digital Agency & Native.ntv TikTok Agency), Жюстин Томс (ABC Design), Драгомир Драганов (Ozone), Николай Галинов (Netpeak) и други. Те са не само експерти в областта, но и добър пример за младите специалисти, че с постоянство и труд се постигат високи резултати.

Тази година журито отличи победители в 9 от 10-те състезателни категории. В категория „E-commerce“ отличена бе Деница Атанасова. За първи път имаше прецедент в конкурса – Денислава Шишкова си тръгна от сцената с две статуетки в категориите „Творчески маркетинг“ и „Маркетинг стратегии и бизнес развитие“. За победител в „Имейл маркетинг, автоматизация и AI“ бе избрана Евгения Бръцова, а Благовест Петков спечели наградата за „Платена реклама“. В категория „SEO оптимизация“ победител бе Андония Каракитукова. Мария Стефанова получи награда за „Видео маркетинг“. След това на сцената се качи Семра Сабри, която бе отличена за постиженията си в „Маркетинг в социалните мрежи“.  Последната статуетка отиде при Емануел Тонев, който бе отличен в категорията „Маркетинг чрез съдържание“.

„Основното, което ме подтикна да се включа в конкурса, е фактът, че преди броени месеци се завърнах от чужбина и търся перспектива тук. Участието ми в него донесе много позитиви – запознах се с нови хора, а това, че трудът ми се забелязва и оценява, ме мотивира още повече.“- сподели безпрецедентната победителка в две категории, Денислава Шишкова. „Този конкурс е прекрасен пример как младите таланти в България трябва да бъдат подкрепяни и стимулирани да продължават да се развиват.“ – допълни Денислава.

Мисията на Digital Stars е да промотира разнообразните кариерни възможности, които дигиталната сфера предлага на младите хора у нас, да представи различните типове специалисти и да покаже постиженията на млади таланти в сектора от цяла България.

Организатори на конкурса са Internet Media Group и Европейската асоциация на дигиталните експерти (EURODA), в партньорство с Българска Е-комерс Асоциация (БЕА), SoftUni Digital, GombaShop и други.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Последни публикации