Най-добрите млади таланти на България в дигиталния маркетинг бяха избрани по време на Годишната конференция за дигитален маркетинг и онлайн търговия в България – Digital4Plovdiv. Това стана на церемония в Конгресния център на Международния панаир в Пловдив, на която бяха обявени официално победителите в конкурса Digital Stars, който се провежда за втора поредна година.
Мисията на Digital Stars е да промотира разнообразните кариерни възможности, които дигиталната сфера предлага на младите хора у нас, да представи различните типове специалисти и да покаже постиженията на млади таланти в сектора от цяла България като ги насърчава да се развиват.
В конкурса тази година бяха отличени в 10 състезателни категории млади таланта в България. Ето ги и тях:
Отличия се връчиха в 10 състезателни категории:
- Платена реклама(PPC) – Ивайло Тодоров
- Маркетинг в социалните мрежи – Виктория Георгиева
- Оптимизация за търсещи машини (SEO) – Димитър Карамаринов
- Маркетинг чрез съдържание – Василена Василева
- Маркетинг стратегии и бизнес развитие – Кристин Тодорова
- Автоматизации, чат ботове и Имейл маркетинг – Михаил Атанасов
- Дигитален ПР & Инфлуенс маркетинг – Ивана Димитрова
- Творчески маркетинг – Вера Пицева
- Електронна търговия – Благовест Каменов
- Видео маркетинг – Лариса Илиева
Конкурсът се организира от Digital 4 Foundation – фондация, чиято мисия е популяризирането на дигиталните технологии и развитието на дигиталния бранш в България. Организира различни инициативи в подкрепа на бизнеса и образованието. Мрежата от събития Digital4 събират заедно водещи специалисти, предприемачи и дигитални ентусиасти, създавайки нови бизнес възможности и подходяща среда за обмяна на ценни знания, опит и идеи.
„Целта на подобен конкурс е да покаже и награди постижения на талантливи млади дигитални маркетолози в България. Подобно отличие ще открие още по-големи възможности за професионална реализация на по-младите специалисти в бранша. Така че, съветвам всички млади специалисти да бъдат смели и да се включат в следващите издания на конкурса”, коментира Петър Дяксов – главен инициатор на конкурса и управляващ съдружник на дигитална агенция SEOMAX.