Интересно ли ви е да научите повече за младите специалисти, които бяха отличени в третото издание на Digital Stars? В това кратко интервю ще ви запознаем с Величка Йовова, която грабна престижното отличие в категорията Електронна търговия. Повече за Вили и проекта, с който тя впечатли журито, прочетете в следващите редове:
1.Здравей, разкажи ни малко повече за теб:
Здравейте! Казвам се Вили и съм бакалавър по Маркетинг, съосновател на дигитална агенция Бизнес Тренд, където отговарям за Facebook и Instagram рекламните кампании на нашите клиенти. Също така съм инструктор в световната платформа за курсове Udemy. Имала съм възможност да работя в екипи които обслужват брандове зад граница на няколко континента, което ми дава глобален поглед върху рекламата като цяло.
2. Какъв беше проектът, с който кандидатства в Конкурса?
Кандидатствах в категория Електронна търговия с проект от практиката ми – електронен магазин на български производител на натурална козметика, който продава успешно извън граница в страни в централна и западна Европа. Проектът включва както първоначалното развитие на бранда (brand awareness етап), структуриране на продажбена фуния, поставяне на правилни KPIs и успеха в постигането им и задържането им вече повече от 1 година.
3.Очакваше ли, че ще спечелиш това отличие?
Надявах се проектът ми да бъде оценен, от гледна точна на постигнати резултати имаше потенциал, но разбира се, бях много приятно изненадана да разбера, че е оценен с отличието в категорията.
4. Как се почувства, когато разбра, че си победител в категорията Електронна търговия?
Чудесно! Бях възпрепятствана да присъствам лично на награждаването, но гледах излъчването на живо и много се развълнувах! Чувството за признанието за положения през годините труд е неописуемо.
5. Какво би посъветвал/а младите специалисти, които се колебаят дали да участват в Конкурса тази година?
Да бъдат смели и уверени в себе си, да изберат най-добрия си проект и да се впускат в предизвикателството!